грн
Для студентів, які не проживають у Києві, ми транслюватимемо кожне заняття наживо за допомогою онлайн-стримінгу.
Що таке «Фудпросвіта» і для кого вона
Марина Булацька, керівниця «Лавки Традицій»
Рекламне право: можливості та перешкоди для креативу
Маріанна Толкачова, старший юрисконсульт відділу правового забезпечення операційної діяльності Fozzy Group
Договip — запорука захисту своiх прав та iнтересiв
Юлія Дирул, старший юрисконсульт відділу правового забезпечення операційної діяльності Fozzy Group
КЕЙС: «Як ми стали виробниками рослинних олій».
Only Oil, Наталія і Надя – випускниці першого набору «Фудпросвіта"
Що таке логістика: простими словами
Володимир Дерезенко, заступник керючого РЦ
«Як ми створили успішний бізнес з виробництва шоколаду»: кейс
Сергій Данчишин засновник та керівник компанії LEOPOL'
Тестування бізнес-ідей
Олег Балакін, консультант агенції Lanka.CX
«Ринок e-commerce і логістики для малих брендів»
Гудз Олександр, комерційний директор Justin
КЕЙС: «Як ми розібралися з логістичною одиницею, маркуванням і РЦ»
Nashe, Маша та Ідан
Чим займаються відділи якості у роздрібних мережах?
Максим Барабуха, керівник департаменту якості «Сiльпо»
Вимоги до маркування етикетки
Олексій Поліщук, спеціаліст відділу якості «Лавки Традицій»
Програми передумови для впровадження системи НАССР. Контроль якості продукції і документи, які її підтверджують
Наталія Олексієнко, керівниця відділу зовнішнього аудиту «Сiльпо»
НАССР. Методологія проведення аналізу небезпечних чинників, визначення точок контролю
Ольга Мручковська, Начальник відділу контролю якості виробництва
Таргетинг
Олександра Олійник
Експертка в діджитал-маркетингу з міжнародним досвідом.
Team Leader в агенції Target Tigra
offline/online
КЕЙС: «Як вигадати смачні соуси і створити з цього бізнес»
Маргарита Шпін, співзасновниця і авторка соусів Mr. Caramba
«Iнструменти для розвитку компанії від Програми USAID АГРО»
Олександр Приходько, USAID АГРО
Фінансова модель, калькулятор рентабельності і бюджет проекту
Альона Місько
засновница FuelFinance, фінансовий директор на аутсорсi
Базова фінансова оцінка та моніторинг проектів
Тарас Пасажко
керівник Департаменту Інвестицій та аналітики Fozzy Group
Фінансування оборотного капіталу підприємства. Інструменти фінансування
Андрій Галкін
начальник управління корпоративного бізнесу БАНК ВОСТОК
Ризики системи оподаткування
Ілля Несходовский
Директор Інституту соціально-економічної трансформації
Як закрити свій гастропроект: кейс
Марина Булацька
засновниця проекту «Местная Еда»
«Як оформити виробництво м'ясної продукції»: кейс
Тарас Парандій
засновник «Димне м'ясо від Тараса»
Комунікаційна програма: кому говорити (ЦА), що говорити (brand message) і як говорити (tone of voice)
Олег Томін, власник і креативний директор агентства Bart&Fink
«Бренд стратегія малого та середнього бізнесу»
Глеб Петров, Креативна агенція MAD Cats
Брендинг. Що таке айдентика та навіщо виражати в ній філософію
Гліб Капоріков, співзасновник брендингового агенства «LLIWELL», графічний дизайнер
Дизайн пакування від А до Я
Нонна Старущенко, співзасновник брендингового агенства «LLIWELL», графічний дизайнер
«Як ми дійшли до зміни пакування і чому це важливо»
Тетяна Рубанік, співзасновник Setno
Вступна частина: що таке «Фудпросвіта» і для кого вона
Марина Булацька, керівниця «Лавки Традицій»
Live. Як створити потрібний продукт
Аврора Огородник, бренд-амбасадор «Сільпо Resto»
«Як ми створили сімейний бізнес з виробництва соусів»: кейс
Маргарита та Роман Шпін, засновники соусів Mr. Caramba
Аналіз ринку і вибір оптимальної бізнес-моделі
Ельвіра Файзулліна, викладачка Kyiv-Mohyla Business School
Рекламне право: можливості та перешкоди для креативу
Маріанна Толкачова, старший юрисконсульт відділу правового забезпечення операційної діяльності "Fozzy Group"
Договip — запорука захисту своiх прав та iнтересiв
Юлія Дирул, старший юрисконсульт відділу правового забезпечення операційної діяльності "Fozzy Group"
Види доставки при роботі із мережею
Віталій Метлашевський, старший менеджер "Лавки Традицій"
Live: Комунікаційна програма: кому говорити (ЦА), що говорити (brand message) і як говорити (tone of voice)
Олег Томін, креативний директор "Bart&Fink"
Що таке логістика: простими словами
Володимир Дерезенко, заступник керючого РЦ
«Як ми розібралися з логістичною одиницею, маркуванням і РЦ»: кейс
Ідан Шухлін, співзасновник "Nashe"
Чим займаються відділи якості у роздрібних мережах
Максим Барабуха, керівник департаменту якості "Сiльпо"
Програми передумови для впровадження системи НАССР. Контроль якості продукції і документи, які її підтверджують
Наталія Олексієнко, керівниця відділу зовнішнього аудиту "Сiльпо"
Вимоги до маркування етикетки
Олексій Поліщук, спеціаліст відділу якості "Лавки Традицій"
Важливість та правила дезінфікування на виробництві
Юрій Бурсаков, бізнес девелопмент менеджер, "FRS Ukraine"
Національні та міжнародні стандарти якості ISO
Валентина Микусевич, віце-президентка Української організації з якості
Фінансова модель, калькулятор рентабельності і бюджет проекту
Гліб Буряк, доцент Українсько-американського університету Конкордія
Фінансування оборотного капіталу підприємства. Інструменти фінансування
Андрій Галкін, начальник управління корпоративного бізнесу "Банк Восток"
Як закрити свій гастропроект: кейс
Марина Булацька, керівниця «Лавки Традицій»
Ризики системи оподаткування
Ілля Несходовський, експерт групи "Реанімаційний Пакет Реформ"
«Як оформити виробництво м'ясної продукції»: кейс
Тарас Парандій, засновник "Димне м'ясо від Тараса"
Брендинг. Що таке айдентика та навіщо виражати в ній філософію
Гліб Капоріков, співзасновник брендингового агенства "LLIWELL", графічний дизайнер
Live: Як виробнику стати брендом? Чи допомагає персональний бренд та як його створювати
Володимир Дегтярьов, співзасновник агенції "Newsfront PR Agency"
Дизайн пакування від А до Я
Нонна Старущенко, співзасновник брендингового агенства "LLIWELL", графічний дизайнер
SMM: як створити контент стратегію для facebook сторінки
Олена Сергієнко, SMM стратег, засновниця агентства "Shche__"
SMM: як створити контент стратегію для instagram сторінки
Олена Сергієнко, SMM стратег, засновниця агентства "Shche__"
Live: Як оцінювати ефективність комунікації: запуск, просування, аналіз, оптимізація
Слава Бардаченко, інтернет-маркетолог
Соціальні медіа для малих брендів
Маша Маркіна
Креативна тімлідерка Divchata Agency
Ex. Кураж, Гудфуд, Ласка
КЕЙС: «Чому поставити на полицю і продати з полиці - не одне і те ж»
Олена Гашинська
Засновиця бакалійної кампанії "Дім варення"
27 000 чоловік підписані на інстаграм бренду та 45000 підписанні на особисти профіль Олени
Зворотній зв’язок від клієнта: рутина чи подарунок?
Катерина Небесна, Керівник департаменту досвіду Гостя Fozzy Group
Санітарія та хімія на виробництві
запис
Воркшоп . Розбір дизайну пакування студентів
Гліб Капоріков, Нонна Старущенко «LLIWELL»
«Види доставки при роботі із мережею»
Наталя Приймак, Марина Булацька, «Лавки Традицій»
запис
«Як створити потрібний продукт»
Аврора Огородник, бренд-амбасадорка «Академії Смаку»
чи потрібна тобі Фудпросвіта?
Заповни форму і отримай посилання.
грн
гастроентузіастка та бренд-амбасадорка «Академії Смаку»
керівниця
«Лавки Традицій»
креативний директор
«Bart&Fink»
Lanka.CX
соусів Mr. Caramba
«Сiльпо»
«Fozzy Group»
«Сiльпо»
«Банк Восток»
«Димне м'ясо від Тараса»
«Лавки Традицій»
«Лавки Традицій»
«LLIWELL»
«LLIWELL»
«Nashe»
засновник та керівник
компанії LEOPOL'
Надія Борденюк
Сетно
Fozzy Group
USAID Агро
USAID Агро
«Fozzy Group»
«Сiльпо»