900 грн
Для студентів, які не проживають у Києві, ми транслюватимемо кожне заняття наживо за допомогою онлайн-стримінгу.
Комунікаційна програма: кому говорити (ЦА), що говорити (brand message) і як говорити (tone of voice)
Олег Томін, власник і креативний директор агентства Bart&Fink
«Бренд стратегія малого та середнього бізнесу»
Глеб Петров, Креативна агенція MAD Cats
Брендинг. Що таке айдентика та навіщо виражати в ній філософію
Гліб Капоріков, співзасновник брендингового агенства «LLIWELL», графічний дизайнер
Дизайн пакування від А до Я
Нонна Старущенко, співзасновник брендингового агенства «LLIWELL», графічний дизайнер
«Як ми дійшли до зміни пакування і чому це важливо»
Тетяна Рубанік, співзасновник Setno
Воркшоп . Розбір дизайну пакування студентів
Гліб Капоріков, Нонна Старущенко «LLIWELL»
чи потрібна тобі Фудпросвіта?
Заповни форму і отримай посилання.
900 грн
креативний директор
«Bart&Fink»
«LLIWELL»
«LLIWELL»
Сетно